Mottomme on ”Laatu sisältyy hintaan.”
Intohimo laadukkaaseen siivoukseen yhdistää työntekijöitämme, ja juuri intohimo on tärkein kriteeri parhaiden työntekijöiden rekrytoinnissa. Siivouksen oppii kuka tahansa, mutta intohimo siihen on harvinaista. Tarkkaan suunniteltu siivouspalveluprosessi ja laadunvalvonta takaavat tasaisen laadun. Toimeksiannon sisältö toimii perustana työntekijöiden koulutukselle, ja varmistamme, että työ tehdään alusta loppuun saakka. Asiakaspalautteeseen ja omiin kokemuksiin perustuva virheistä oppiminen, juurisyiden selvittäminen ja jatkuva laatujärjestelmän kehittäminen takaavat sen, että laatu paranee myös jatkossa.
Käytämme PDCA-mallia (Plan, Do, Check, Act) laadun ja toiminnan jatkuvaan kehittämiseen.
- Plan: Suunnittelemme tehtävät etukäteen, mukaan lukien siivoussuunnitelmat, jotka laadimme yhdessä asiakkaan kanssa.
- Do: Suoritamme siivouspalvelun, noudattaen aiemmin sovittua suunnitelmaa ja palveluprosessia.
- Check: Seuraamme palvelun laatua ja prosessin tehokkuutta keräämällä asiakaspalautetta ja työntekijäpalautetta.
- Act: Korjaamme havaitut puutteet.
Asiakaskohtaiset laatutavoitteet sovitaan asiakkaan kanssa palvelukuvauksessa. Niissä tyypillisesti määritellään laatuvaatimukset ja mittausmenetelmät. Tavoitteenamme on saavuttaa asiakastyytyväisyysarvio 4.9 / 5.0. Laatu on meille jatkuva prosessi, ja pyrimme ylittämään asiakkaidemme odotukset.